понедельник, 5 апреля 2021 г.

Всесвітній день здоров'я

Всесвітній день здоровя щорічно відзначається 7 квітня. Традиція проводити в цей день заходи, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань, приурочена дню створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети. 

   

Мета свята – привернути увагу до проблем охорони здоров’я та необхідності розгорнутої й всеохопної профілактики захворювань, здорового способу життя.

За традицією представники РС школи запросили ВСІХ на веселу ранкову руханку та запропонували взяти участь у челенджі "Я І СПОРТ". Учні 1-6 класів - повинні зняти та викласти у мережі Facebook свою веселу, ранкову руханку, а 7-11 класів зняти коротке відео(1-2 хвилини) про свої заняття спортом. Відео викладали з хештегом #СПОРТЗОШ1 

Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Людина, яка не хворіє почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоровям, є його господарем. Саме тому з раннього дитинства треба формувати навички щодо ведення здорового способу життя.

 

 У Всесвітній день здоров’я бажаємо всім його надійного зберігання. 

Всім хворим - якнайшвидшого одужання. 

Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. 

Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! 

Зі святом Вас!

Комментариев нет:

Отправить комментарий