понедельник, 2 октября 2017 г.

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек

Картинки по запросу місячник шкільних бібліотек 2017Згідно з листом Інституту модернізації змісту освіти від 18.07.2017 №211/10-1500, з 1 по 31 жовтня 2017 року проходитиме Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек - під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».
Картинки по запросу місячник шкільних бібліотек 2017Бібліотека школи пропонує всим учням прийняти участь в акції "До бібліотеки вирушай, стати читачем поспішай!". 
Учнів 1-3 класів запрошує до участі у конкурсі малюнків "Я обираю здоров'я!". 
Для учнів 4-х класів пройде конкурс-вікторина "Що я знаю про здоровий спосіб життя." 
Учні 5-6 класів приймуть участь у квесті "Рухлива активність - здоровий спосіб життя." 
А учням 7-8 класів запропоновано створити сценарій для соціальної реклами "Бібліотека - за здоровий спосіб життя!". 
Учні 9-х класів приймуть участь у літературно-пізнавальному конкурсі "Я здоров'я бережу, сам собі допоможу". 
Учні 10-го та 11-го класів будуть допомагать у проведенні всих заходів. 
Протягом місяця у бібліотеці функціюватимуть тематичні викладки "Вороги юності та краси" та "Їх торкнулись шкідливі звички". 
Для вчителів та батьків на блозі шкільної бібліотки буде розміщено бібліографічні рекомендаційні списки літератури з питань здорового способу життя.


Комментариев нет:

Отправить комментарий