понедельник, 30 октября 2017 г.

Шкільна бібліотека - за здоровий спосіб життя

З  метою сприяння реалізації основних пріоритетів Нової української школи, зокрема, формування в учнів уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя з 1 по 31 жовтня шкільна бібліотека долучилась до  Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя».

Учні 1-3 класів прийняли участь у конкурсі малюнків «Я обираю здоров’я». Переможцями стали Тутова М. (2-А кл.), Катушкіна М. (2-А кл.), Свиридова М. (1-А кл.).








 Учні 4-х класів змагалися у грі-вікторині «Що я знаю про здоровий спосіб життя?». Перемогу виборола команда 4-Б класу (вчитель Грибинюк Л.В.) 













Учні 5-6 класів приймали участь у грі-квесті «Бібліотека – аптека здоров’я». Переможцями визнано команду 6-Б класу (кл.керівник  Павлюченко І.С.) 













Учні 7-8 класів писали сценарії соціальної реклами на тему «Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя». Перемогла робота 7-А класу (кл. керівник Галузинська О.М.)
Учні 9-х класів прийняли участь у літературно-пізнавальному конкурсі «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу!». Було оформлено куточок «Їх торкнулись шкідливі звички» з портретами та короткими відомостями про видатних особистостей, які постраждали від дії шкідливих звичок або померли від СНІДу.  




 У ході конкурсу діти розрізняли стан людини. Малювали «драконів», що підривають здоров’я людини. 




Брали участь у вікторині «Так чи ні». Продовжували прислів’я. Приймали участь у грі «Шифровка». Переглянули фільми про шкідливі звички. Виконали вправу «Скріпка».  Діти згинали канцелярську скріпку а потім намагались повернути її у початкову форму. За допомогою цієї вправи  прийшли висновку що неможливо повністю відновити те, що занапастив і зруйнував.



Підсумком конкурсу стало усвідомлення того, що все залежить в першу чергу від нас самих. І щоб бути особистістю, не обов’язково наслідувати приклад товаришів. 

Сьогодні в моді здоровий спосіб життя!

Комментариев нет:

Отправить комментарий